Komunalno društvo Jarmina d.o.o.

Komunalno društvo Jarmina d.o.o.

Komunalno društvo Jarmina d.o.o. osnovano je u kolovozu 2015. godine temeljem Izjave o osnivanju društva s ograničenom odgovornošću, a s radom je započelo u travnju 2016. godine.

OSNIVAČ: Općina Jarmina, V. Nazora 2, 32280 Jarmina
SJEDIŠTE DRUŠTVA: V. Nazora 2, 32280 Jarmina
OIB: 40081557939
ŽIRO-RAČUN: HR42 2340 0091 1107 4201 1 PBZ
DJELATNOST: komunalne djelatnosti
Direktor
Đuro Franjčić
Administrativni referent
Ivona Kljunić
gsm: 098/494-796
tel: 032/215-075
fax: 032/215-101
e-mail: k.d.jarmina@gmail.com

Komunalno društvo Jarmina d.o.o. na području Općine Jarmina obavlja slijedeće komunalne poslove:

  • održavanje groblja
  • održavanje javnih i zelenih površina
  • održavanje nerazvrstanih cesta
  • prigodno ukrašavanje Općine
  • obavljanje usluga izvođenja manjih građevinskih radova za potrebe Općine

Zakon o trgovačkim društvima
http://www.zakon.hr/z/546/Zakon-o-trgova%C4%8Dkim-dru%C5%A1tvima

Zakon o radu
http://www.zakon.hr/z/307/Zakon-o-radu

Zakon o proračunu
http://www.zakon.hr/z/283/Zakon-o-prora%C4%8Dunu

Zakon o javnoj nabavi
http://www.zakon.hr/z/223/Zakon-o-javnoj-nabavi

Zakon o pravu na pristup informacijama
http://www.zakon.hr/z/126/Zakon-o-pravu-na-pristup-informacijama

Pravo na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija

Temeljem članka 3. Zakona o pravu na pristup informacijama (»Narodne novine«, broj 25/13, 85/15) uređeno je pravo na pristup informacijama fizičkim i pravnim osobama putem otvorenosti i javnosti djelovanja tijela javne vlasti.
Pravo na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija obuhvaća pravo korisnika na traženje i dobivanje informacije kao i obvezu tijela javne vlasti da omogući pristup zatraženoj informaciji, odnosno da objavljuje informacije neovisno o postavljenom zahtjevu kada takvo objavljivanje proizlazi iz obveze određene zakonom ili drugim propisom.

Pravo na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija uređeno je i ostvaruje se u skladu sa Zakonom o pravu na pristup informacijama (»Narodne novine«, broj 25/13, 85/15).

Zakonom se propisuju načela prava na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija, ograničenja prava na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija, postupak za ostvarivanje i zaštitu prava na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija.

Službenik za informiranje
Komunalno društvo Jarmina d.o.o. javnost informira putem službene web stranice Općine Jarmina dokumentima i informacijama koje posjeduje i koji su javno dostupni u elektroničkom obliku i moguće im je pristupiti bez upućivanja posebnog zahtjeva, a pristup svim ostalim informacijama i dokumentima ostvaruje se podnošenjem usmenog ili pisanog zahtjeva.

Pravo na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija ostvaruje se podnošenjem zahtjeva službeniku za informiranje na slijedeće načine:

  • putem telefona na broj: +385(0)32/215-075
  • putem faksa na broj: +385(0)32/215-101
  • elektroničkom poštom službeniku za informiranje: k.d.jarmina@gmail.com
  • poštom na adresu: Komunalno društvo Jarmina d.o.o., V. Nazora 2, 32280 Jarmina na obrascu Zahtjev za pristup informacijama / zahtjev za dopunu ili ispravak informacije / Zahtjev za ponovnu uporabu informacija
  • osobno na adresu: Komunalno društvo Jarmina d.o.o., V. Nazora 2, 32280 Jarmina, od ponedjeljka do petka od 07:00 do 15:00 sati.

Uvjeti za ponovnu uporabu informacija:

  • tijelo javne vlsti korisniku daje podatke za ponovnu uporabu bez ograničenja, za slobodnu uporabu i u otvorenom formatu
  • u opravdanim slučajevima tijelo javne vlasti može odrediti uvjete za ponovnu uporabu. U slučaju određivanja uvjeta za ponovnu uporabu njihov sadrža j primjena ne smiju neopravdano ograničavati mogućnost ponovne uporabe, niti se smiju koristiti kako bi se ograničilo tržišno natjecanje
  • uvjeti za ponovnu uporabu informacija ne smju biti diskriminirajući za iste ili slične vrste informacija, odnosno za komercijalnu ili nekomercijalnu uporabu
  • na tijelo javne vlasti koje ponovno koristi svoje informacije kao osnovu za komercijalne aktivnosti koje ne spadaju u djelokrug njegovih javnih poslova, primjenjuju se isti uvjeti kao za druge korisnike
  • vrste i sadržaj dozvola kojima se utvrđuju ponovne uporabe, u skladu sa standardnim otvorenim dozvolama, pravilnikom uređuje ministar nadležan za poslove uprave
  • tijelo javne vlasti dužno je na svojoj internetskoj stranici objaviti dozvole kojima se određuju uvjeti ponovne uporabe ili poveznice na takve dozvole u skladu sa standardnim otvorenim dozvolama.

Službenik za informiranje:

Ivona Kljunić

Komunalno društvo Jarmina d.o.o., V. Nazora 2, 32280 Jarmina

tel: +385(0)32/215-075

fax: +385(0)32/215-101

e-mail: k.d.jarmina@gmail.com

Radno vrijeme službenika: od ponedjeljka do petka od 07:00 do 15:00 sati

Pravo na pristup informacijama uređuju opći propisi:

  • Zakon o pravu na pristup informacijama (»Narodne novine«, broj 25/13)
  • Zakon o izmjenama i dopunama zakona o pravu na pristup informacijama (NN 85/15)
  • Zakon o zaštiti osobnih podataka (»Narodne novine«, broj 103/03, 118/06, 41/08, 130/11, 106/12)
  • Zakon o tajnosti podataka (»Narodne novine«, broj 79/07, 86/12)
  • Zakon o zaštiti tajnosti podataka (»Narodne novine«, broj 108/96, 79/07)
  • Zakon o medijima (»Narodne novine«, broj 59/04, 84/11, 81/13)
  • Zakon o arhivskom gradivu i arhivima (»Narodne novine«, broj 105/97, 64/00, 65/09, 144/12)
  • Zakon o sustavu državne uprave u odnosima uprave i građana (»Narodne novine«, broj 150/11, 12/13)
  • Pravilnik o ustroju, sadržaju i načinu vođenja službenog Upisnika o ostvarivanju prava na pristup informacijama (»Narodne novine«, broj 83/14)
  •  Pravilnik o sadržaju i načinu vođenja evidencije isključivih prava na ponovnu uporabu informacija (»Narodne novine«, broj 20/16)
  • Popis tijela javne vlasti za 2010. godinu (»Narodne novine«, broj 19/10)

Propisi EU

  • Direktiva 2003/98/EZ Europskog parlamenta i Vijeća od 17. studenog 2003. o ponovnoj uporabi informacija javnog sektora (SL L 345, 17.11.2003.)
  • Uredba 1049/2001 Europskog parlamenta i Vijeća od 30. svibnja 2001. o javnom pristupu dokumentima Europskog parlamenta, Vijeća i Komisije (SL L 145, 31.5.2001.)
  • Direktiva 2013/37/EU Europskog parlamenta  i Vijeća od 26. lipnja 2013. o izmjeni Direktive 2003/98/EZ o ponovnoj uporabi informacija javnog sektora (SL L 175, 27.6.2013.)

Interni akti

  • Odluka o imenovanju službenika za informiranje
Odluke
Naziv: Veličina: Datum objave:
Suglasnost na II izmjene i dopune cjenika 2020. 431.8 kb 2021-01-04
UPUTE-UKOP 67.93 kb 2020-03-19
Odluka cjenik 2019. 426.19 kb 2019-10-23
Suglasnost izmjene i dopune cjenika 2019. 417.72 kb 2019-10-23
CJENIK USLUGA 1612.13 kb 2019-10-15
CJENIK GROBNIH USLUGA-IZMJENE 676.41 kb 2019-10-15
Odluka-prijevoz 589.41 kb 2019-09-12
Odluka o isplati regresa 539.78 kb 2019-07-08
Odluka o proglašenju grobnih mjesta napuštenima 2029.75 kb 2019-05-31
Odluka inventurna komisija 535.56 kb 2019-01-02
Odluka o proglašenju grobnih mjesta napuštenima 3795kb kb 2017-09-18
Odluka o isplati 15kb kb 2017-06-29
Pravilnik o provođenju postupaka jednostavne nabave 21kb kb 2017-06-29
Suglasnost na cjenik-grobne usluge 2017 403.6 kb 2017-01-05
Suglasnost na opće uvjete isporuke grob. usluga 2017 403.78 kb 2017-01-05
Cjenik grobnih komunalnih usluga 20kb kb 2016-12-29
Opći uvjeti grobljanskih usluga 26kb kb 2016-12-29
Pravilnik o provedbi postupaka nabave roba, usluga i radova 29kb kb 2016-12-16
Pravila ponašanja na groblju 19kb kb 2016-10-03
Pravilnik o uredskom poslovanju 21kb kb 2016-09-22
Izjava o nepostojanju sukoba interesa 64kb kb 2016-09-01
Odluka o imenovanju službenika za informiranje 17kb kb 2016-09-01
Odluka o visini naknade najma i načinu korištenja sitnog inventara sale 20kb kb 2016-08-25
Odluka o imenovanju blagajnika 15kb kb 2016-08-12
Odluka o imenovanju likvidatora 16kb kb 2016-08-12
Odluka o utvrđivanju visine blagajničkog maksimuma 15kb kb 2016-08-12
Odluka o imenovanju punomoćnika 15kb kb 2016-08-11
Odluka o uvjetima, načinu korištenja i visini naknade korištenja sale 21kb kb 2016-06-23
Suglasnost na cjenik-usluge 415.9 kb 2016-06-21
Izvješća
Naziv: Veličina: Datum objave:
Godišnje izvješće ZPPI za 2018.god. -pdf 212.53 kb 2019-01-23
Godišnje izvješće ZPPI za 2018.god. -csv 17.85 kb 2019-01-23
Popis donacija 2018. 84.1 kb 2019-01-23
Registar ugovora o javnoj nabavi i okvirnih sporazuma za 2018. godinu 98.08 kb 2019-01-23
Registar ugovora 2018.god. 76.44 kb 2019-01-23
Godišnje izvješće ZPPI za 2017.god. -pdf 212kb kb 2018-02-08
Godišnje izvješće ZPPI za 2017.god. -csv 18kb kb 2018-02-08
Registar ugovora 2017.god. 24.38 kb 2018-01-12
Popis donacija 2017. 84.32 kb 2018-01-12
Godišnje financijsko izvješće 2017. 2787.21 kb 2018-01-12
Registar ugovora o javnoj nabavi i okvirnih sporazuma za 2017. godinu 16kb kb 2017-06-30
Godišnji financijski izvještaj poduzetnika za 2016. godinu 20286kb kb 2017-06-29
Godišnje izvješće ZPPI za 2016. godinu -pdf 212kb kb 2017-01-31
Godišnje izvješće ZPPi za 2016. godinu -csv 18kb kb 2017-01-31
Popis donacija i sponzorstava 14kb kb 2017-01-03
Registar ugovora o javnoj nabavi i okvirnih sporazuma za 2016. godinu 859kb kb 2017-01-03
Registar ugovora za 2016. godinu 1240kb kb 2017-01-03
Službena dokumentacija
Naziv: Veličina: Datum objave:
Financijski plan poslovanja za 2018. godinu 1514kb kb 2017-11-28
Financijski plan poslovanja za 2017. godinu 1055kb kb 2016-12-30
Plan nabave za 2017. godinu 1247kb kb 2016-12-30
Zahtjevi
Naziv: Veličina: Datum objave:
Obrazac za ugovaranje usluge ukopa 17kb kb 2017-01-05
Zahtjev za dodjelu grobnog mjesta na korištenje na neodređeno vrijeme 15kb kb 2017-01-05
Zahtjev za izdavanje suglasnosti za uređenje grobnog mjesta 15kb kb 2017-01-05
Zahtjev za ponovnu uporabu informacija 16kb kb 2016-09-01
Zahtjev za dopunu ili ispravak informacije 17kb kb 2016-09-01
Zahtjev za pristup informacijama 62kb kb 2016-09-01
Zahtjev za korištenje višenamjenske dvorane (sale) 12kb kb 2016-07-01
Arhiva vijesti